رد کردن لینک ها

صوتی و تصویری

ایرادهای متنوعی برای تلویزیون و به طور کلی سیستم های صوتی و تصویری پیش می آید که اغلب یک تعمیرکار حرفه ای از پس تعمیر آنها برمی آید. مشکلاتی مثل ایراد منبع تغذیه، مشکلات بردهای دیجیتال، مشکلات باندهای صدا و صفحه نمایش که البته این آخری با تعویض کامل صفحه رفع می شود. خراب شدن این سیستم ها  یک امر طبیعی است. بنابراین سامانه هوشمند خدمات شهروندی امرتون همیشه به دنبال بهترین متخصص‌هاست تا بتواند بهترین خدمات را دراین زمینه برای شما فراهم نماید. حساسیت بالای سامانه امرتون در انتخاب متخصصان و تعمیرکاران این سیستم ها باعث شده، اطمینان از کیفیت خدمات در بالاترین حد ممکن باشد؛ بنابراین در هر زمان و مکانی، اگر مشکلی برای سیستم های صوتی و تصویری شما به وجود آمد، کافیست با سامانه هوشمند خدمات شهروندی ۳۳۱۹۳ در تماس باشید.

خدماتامرتون در زمینه سیستم های صوتی و تصویری:

  • تعمیر انواع تلویزیون‌های ایرانی و خارجی
  • تعمیر تلویزیون ال‌ای‌دی‌، ال‌سی‌دی، پلاسما، OLED و انواع برندهای دیگر
  • راه‌اندازی و نصب انواع سیستم های صوتی و تصویری
  • عیب‌یابی و رفع مشکل انواع سیستم های صوتی و تصویری
  • نصب تلویزیون روی دیوار، میز و براکت
  • تعمیر تخصصی تلویزیون شامل: تعویض برد، پنل، تعمیر لامپ تصویر و دیگر قطعات
  • تنظیم نرم‌افزاری تلویزیون
  • نصب و تنظیم آنتن دیجیتال و آنالوگ تلویزیون
  • برطرف کردن ایرادات ایجاد شده در صدا و سیستم برق وسایل صوتی

ثبت درخواست:

ثبت سفارش برای درخواست تعمیر یا نصب تلویزیون و سیستم های صوتی و تصویری در سامانه خدمات شهروندی ۳۳۱۹۳ بسیار آسان است. کافی است در ابتدا از طریق سایت و یا اپلیکیشن امرتون ، با وارد کردن نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود، ثبت نام کنید. سپس برای ثبت درخواست ، شما باید برخی جزییات کار را اعلام کنید و به چند سوال ساده پاسخ دهید. در نهایت نشانی محل مورد نظر برای حضور تعمیرکار را وارد کنید. پس از طی این مراحل سفارش شما در سامانه ثبت می شود. پس از آن درخواست تعمیر لوازم صوتی و تصویری برای خدمت دهندگان امرتون ارسال شده و آنها با توجه به توانایی و وقتشان کار شما را پذیرش می کنند و در اسرع وقت با شما تماس حاصل می نمایند.
همچنین شما می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۳۳۱۹۳ و هماهنگی با اپراتورهای ۲۴ ساعته خدمات شهروندی ، درخواست خود را ثبت نمایید.

شرایط و هزینه ها:

خدمت دهنده موظف می باشد پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید.
زمان هماهنگی برای درخواست تعمیرات حداقل ۳ ساعت قبل از ثبت درخواست می باشد.
خدمت دهنده می بایست ابتدا عیب یابی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر سیستم صوتی و تصویری نماید.
نصب و سرویس این سیستم ها را تنها در صورتی که خارج از دوره گارانتی باشند ، انجام می دهیم.
خارج نمودن اجزاء سیستم های صوتی و تصویری توسط خدمت دهنده تنها در صورت اخذ مجوز از مشتری امکانپذیر می باشد.
قیمت محاسبه شده تقریبی می باشد و ممکن است پس از بازدید متخصص کمی تغییر کند.
شما می توانید حین ثبت درخواست و یا بعد از ثبت آن به صورت آنلاین، اعتباری و یا به صورت نقدی مبلغ هزینه مربوط به انجام خدمت را پرداخت نمایید.
تهیه اقلام و مصالح درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و خدمت دهنده موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید و هزینه آن جداگانه حساب می شود.

ثبت سفارش
بازگشت به بالای صفحه
Call Now Button